دلم رو شکست


دلم رو شکست
کجایی عزیزم ببینی که تنهام
کجایی ببینی چه تاریکه شبهام
چی شد تو نگاهت کس دیگه ای بود
کجایی که بعد تو غم همدمم بود
نگاهم هنوزم تو حسرت نگاهت
بیا تا بریزم اشکامو به راهت
کجایی گل من
تو رفتی میدونم
دلم تنگه واسه تو نا مهربونم

بدون تا ابد تو قلب منی
ولی باز چی شده دلو می شکنی
اونی که پراشو بست و نشست
چه ساده پرید و دلم رو شکست
چه ساده پرید و دلم رو شکست


بی وفاااااااااااا
نبودی ببینی چی اومد سر من
کجایی ببینی شکسته پر من
پریدی چه ساده
تو تنها نذارم
میدونی که نای پریدن ندارم
پر من شکسته
نکن نا امیدم
بدون بعد چشمات خوشی رو ندیدم
چه شبها به یادت نشستم میدونی
بسه گریه زاری تو نامهربونی
بدون تا ابد تو قلب منی
ولی باز چه شده دلو می شکنی
اونی که پراشو بست و نشست
چه ساده پرید و دلم رو شکست
چه ساده پرید و دلم رو شکست

 



نظرات شما عزیزان:

♥ҰΣ д$ĦЄбц♥
ساعت18:52---1 بهمن 1391
aaaaaaaaaaallllllllllllliiiiiiiiii...web ghashango ghamangizi dari linket kardam.mer30 ke be webam sar zadi

نفس
ساعت15:42---25 آذر 1391
سلام.....وبت باحاله لینکت کردم..... توام بلینک....
وب منم بیا ضرر نمیکنی.....


imaan
ساعت18:37---28 آبان 1391
slm dash...
man to ro ba esme eshghe nefrant milinkam.. to ham ba asheghane haa iman belink bye


پنهان
ساعت18:09---3 آبان 1391
کلا زدی حالمو خراب کردی
خدا قوت
بیا تا منم حالتو خرا کنم


nilofar
ساعت18:39---2 آبان 1391
be nazaram age ghalebeto avaz koni behtare azizam hala har jor ke khodet salah midoni ama dar kol matlabat ghashang bod linket mikonam

ریحانه
ساعت18:55---29 مهر 1391
سلام میشه اسمتو بدونم،راستی من لینکت کردم دوست داشتی لینکم کن عزیزم.

Paria96
ساعت0:37---21 مهر 1391
سلام وبلاگ تلخی دارید اما تاثیر گذار
من مایلم با شما تبادل لینک داشته باشم
شما رو اضافه کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, 14:11 |- یه عاشق دلشکسته -|


ϰ-†нêmê§